Sabtu, 30 April 2011

dh berhabuk..huhu..

Afternoon yg mendung....kenyang dh perut mkn nasi ayam penyet yg dibeli oleh Abi...huhu..malas nk masak..hehe...Ammar dh lena...hari ni saja aku buatkn susu perisa coklat untuk dia.Minum sikit je lak..kasihan terkejut agaknya...aktifnya Si Wira ni hmmm....tak tau nk cerita mcamana.habis 1 umah dipunggahnya....at last td masa tgk Melodi,aku masukkan dia dlm katil baby(actually play pen)...n terus dia lelap...huhu...AMMAR...AMMAR....ummi love u sayang...(hari2 pon ckp benda yg sama)....hehe..

Esok dh Isnin...last day cuti n MY Hubby pon dh nk balik Sabah..huhu...aku??kembali bekerja seperti biasa..hari2 aku akan kembali sibuk dgn urusan anak aku n kerja...actually kerja aku taklah susah mana pon...cuma jd kelam kabut bila kena bgun pagi2 siap masak untuk Ammar je..hehe....kerja jd sibuk n sedikit pressure bila kena kerja berseorangan disamping talian2 telefon yg sibuk.itu saja.yg lain tak menjadi hal bg aku.

Aktiviti hari ini adalah mengemas rumah.hehe...dh berhabuk sama mcm blog aku ni.Adanya en Tam ni boleh la dia tolong aku mengemas.hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan