Ahad, 24 April 2011

PLEASE....DUN BREAK MY HEART....=(

Assalamualaikum n evening all....huhuu....pernah tak hati korang disakiti??dikhianati??dibohongi??apa yg terjadi hari ini betul2 menyakitkan hati aku...huhu...Ammar,ummi really hurts sayang....not becoz of u but 'him'....Semacam perkara yg terjadi ini suatu mimpi...aku tak pernah sangka yg benda ini betul2 terjadi pada diri aku.Mcm2 benda aku buat untuk memotivasikan diri ini kembali.Aku semacam hilang kekuatan yang aku selama ini aku sandarkan.Kepastian yg amat pahit untuk aku telan.Diluah mati mak,ditelan mati bapa.

Kehidupan di dunia ini penuh cabaran.Tamparan ini amat hebat Ya Allah.Aku tak mampu nk menghadapinya sendirian.Aku tak suka memendam rasa...tapi apa yg terjadi begitu sukar untuk aku luahkan pada sesiapa...Aibnya...malu nanti..huhu...rasa nk nangis lak...

Apa2 pon....hari ini aku dh leh drive!!!hehe.....seronoknya rasa....tak sabar lak nk drive kereta sendiri...insyaAllah kalau ada rezeki..hehe...=)


Ammar hari ini seharian aku tinggalkan dgn abi dia...huhu...rindu sama itu budak!!tido dh pon dia...cian...penat duk main ngan abi dia yg baru smpi dr sabah mlm kelmarin...

huhu....aku???To whom it may concern......PLEASE DUN BREAK MY HEART...IT'S PAINFUL...

1 ulasan:

  1. sapa yg broke ur heart?tell me!!!hehe..biasalah ana hidup nie penuh cabaran. Hadapinya dgn tabah..:)

    BalasPadam