Sabtu, 16 April 2011

minggu yang x terasa berlalu...huhu..

wah tajuk cam best je kn....hehe....actually bukan x terasa hari2 yg berlalu tersebut,akan tetapi rasa mcm sekejap je...hehe...(knp aku gelak tetiba ni)..mcm2 aku buat minggu ni...antaranya...

1) ketiadaan pengasuh Wira...(mcm2 org aku ty leh x tlg jagakan mar mar..hehe...at last dis 2 person yg available;kak radiah n @puan kutu...thanx a lot ya...)

2)bw Wira g keje on night duty..huhu...kesian anak ummi kena gigit nyamuk...kul 2.30 pg baru die lena...sejuk xpe lagi leh selimut.nyamuk ni gigit abis bengkak2 muka si Wira ni...smpikn aku x leh tido on that night.but alhamdulillah xde ape2.pg ari tu pon cergas je die.kuat anak ummi ni..hehe...syukur..

3)amik test driving...haha..dh umo 25 baru nk amik license kn..kelam kabut la gak.fortunately aku off ari sabtu n ahad night duty so xla gelabah sgt.n the most important thing is MUMMY AMMAR ada...hehe..

alhamdulillah...walaupon mcm2 terjadi on this week,aku berjaya tempuhinya dgn sabar.sbbnye aku kalo gelabah nt sume keje x menjadi..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan